4 Recept Jag Vill Testa

Tips & Guider / Permalink / 5
Det är ju ingen hemlighet att alla bloggare läser andra bloggar när de inte lägger ner tid på sina egna bloggar. Så även jag, och ibland tänker jag att "det här måste jag spara/göra själv!" när jag ser inlägg hos andra. Oftast handlar det om recept, eftersom jag varken kan köpa mängder av saker eller material till att göra dem själv (även om jag gärna gör det bär tillfället kommer).
 
Så därför tänkte jag dela med mig av 4 recept som jag sparat för att jag varit sugen på att testa dem själv. Det är allt från dryck till frukost, men viktigast av allt är att jag verkligen tänker testa de här recepten, förr eller senare.
 
 
Jag har ännu inte testat den här trenden, men egentligen är det ju rätt enkelt att bara svänga ihop? Helt klart högt upp på listan över recept jag bara måste testa inom en snar framtid. Kanske så fort jag tröttnat på smoothies.
 
 
Frida delar alltid med sig av bra recept, och det här är ite annorlunda. Kokos är gott, och annorlunda pålägg är ju trots allt aldrig fel? Så fort jag kommer ihåg det här när jag står med mixern ska jag definitivt testa någon deciliter!
 
 
Jag dricker ju inte alkohol, i alla fall inte med hög procenthalt, och därför är alla drinktips med virgin-drinkar något jag älskar! Jag gillar hela idén med just drinkar, men har svårt att hitta någon jag tror jag skulle gilla, tills den här dök upp i mitt flöde! Jag älskar ingefära, jag älskar mynta och jag älskar smaken av äpple, kan det bli bättre!?
 
 
Den här har jag haft ögonen på ett tag, men det har aldrig blivit av att jag testat den. Mestadels för att jag är tveksam till allt som innehåller havregryn och inte är en chokladboll, men även för att den tar lite tid. Men vit choklad, blåbär och pecannötter kanske inte kan bli fel? Det är värt ett försök!
 
 
Hittar ni något ni är sugna på? Själv tänker jag testa kokossmöret kanske redan i morgon när jag är ledig!
#1 - - Stina - Tillvaron.se:

Åh, de två sista recepten måste jag bara testa, ser ju fantastiska ut!

Svar: Åh, eller hur! Allt verkar så gott, hehe.
Beatrice Hallberg

#2 - - Hedvig:

åh vad massa gott!!

Svar: Jaa!! Ska definitivt lägga lite tid på att prova allt!
Beatrice Hallberg

#3 - - ISA:

du bara MÅSTE prova bananpannkisar! så enkelt och göttigt!!

Svar: Ska! Tänker bara att det är så svårt att mosa bananen bra? Kan man mixa allt i en mixer typ och steka smeten sen?
Beatrice Hallberg

#4 - - Agnes:

Mysiga bilder! Banan pannkakor ÄR förövrigt den bästa upptäckten mat väg jag gjort den här våren.

Svar: Ja, eller hur! Heh, ska testa då!
Beatrice Hallberg

#5 - - THIRIL THAMP:

gott ser det ut och jag blir kär i det blåvita porslinet på nedersta bilden!

Svar: Ja, men eller hur! :)
Beatrice Hallberg

Till top