Ledtråd 7

Monthly Makers / Permalink / 4
Nu händer det spännande grejer minsann! Imorgon släpper vi i Monthly Makers-gänget något roligt inför nästa månad, och jag har som rubriken hintar om ledtråd nummer 7. Ledtråden består, för er som hittar hit före ni hittar någon annanstans, av bokstäver och detta är mina: 
 
 
Nästa bokstav finns hos Annica! Leta er vidare från början till slut och se vad vi har hittat på nu! Har ni missat början på vårt lilla mysterium? Då hittar ni första bokstaven hos Alicia!
 
Så vad släpper vi nu då? Kika in imorgon så får du se!
#1 - - Mikaela:

Ska bli så kul :D :D :D Och snygga bokstäver, scannade du in båda?

Svar: JAAA!! Är så pepp!!! :D Och nej, den med pärlorna är bara upplagt på bordet och fotad uppifrån, hehe. Har lagt tillbaka pärlorna där de hör hemma igen - sorterade efter färg i mina stora lådor... Eh..
Beatrice Hallberg

#2 - - Alicia:

Det verkar ju ha löst sig finfint med akvarellen! Jag vet inte om du såg mitt svar men jag använder alltid färgpuckar, vatten och pensel. Har några akvarellpennor hemma som jag knappt provat så jag kanske borde ge dem ett försök! Ska även försöka skriva ihop nån superbasic nybörjarguide om du tycker det skulle vara kul :)
Dina julkulor blev i alla fall superhärliga! Och så kul idé med pärlorna! Roligt att se alla kreativa vis vi tolkat vår egen bokstavsutmaning ^^

Svar: Åh, haha, det här har jag glömt svara på... Är hopplöst dålig på att svara på kommentarer numera. Men jo, det såg rätt bra ut till slut antar jag... Men tills nästa gång tror jag att jag testar färgpucks-grejen och skippar pennorna, men alla tips mottages tacksamt!! En nybörjar-guide hade varit guld, guld, guld värd! Skulle spara den för all evig framtid och ta fram tills det satte sig djupt i skallen, hehe. :D
Beatrice Hallberg

#3 - - Anna María:

Ska bli så kul!!

Svar: Jag är verkligen peppad på detta!!
Beatrice Hallberg

#4 - - inspirami.blogg.se:

Det är så roligt att se hur olika alla bokstäver är! Kul! :)

Svar: Ja, det var superroligt! Gillade verkligen din!! Den spred julstämning x100!
Beatrice Hallberg

Till top