Instagram vecka 40 + 41

Instagram / Permalink / 0
Här kommer en liten, snabb sammanfattning av vad som hänt på Instagram de senaste två veckorna! Det här är ett format jag hade tänkt börja med nu, så lämna gärna en liten kommentar om vad ni tycker om det!
 
 
VFU-tankar en morgon på väg till bussen, Stockholms-längt i form av tunnelbane-bild, en planeringsdag med min Bullet Journal, samt en ovanligt god och lyxig lördagsfrukost!
 
 
En tallrik bullar på Kanelbullens dag, helgens lyx-köp i form av Dahlior för 30 kr, en dag av poddlyssnande och rensande, samt en på-väg-till-IKEA-selfie.
 
 
Samt höstmys i mitt skrivbordsfönster med tända ljus, externa hårddiskar som ÄNTLIGEN beställts och kommit, och en riktigt, riktigt god middag på Vapiano i fredags.

Det har blivit så att Instagram är väldigt uppdaterat just nu, och där hamnar alltid mycket fortare än det gör här för tillfället. Därför tipsar jag varmt om att hänga med mig även på den plattformen för att se mer i realtid vad som händer i min vardag! Ni hittar mig på @beahallberg!
Till top