Fyra Favoriter: Beauty Vloggers

Tips & Guider / Permalink / 2
Den här kategorin glömde jag nästan bort lika fort som jag kom på den, men det ska det bli ändring på! Den har ju trots allt potential. Stor potential till och med!
 
Jag skrev ju för några veckor sen om saker jag tyckte var lite pinsamma att erkänna för er, och där var en av punkterna att jag älskar beauty-kanaler på Youtube trots att jag väldigt sällan har smink på mig. Därför tänkte jag att jag kan dela med mig av fyra favoritkanaler, där de flesta känns som såna inte alla har koll på! Alla är britter, och jag har märkt på senare tid att jag föredrar dem. De är mer avslappnade, har en mysigare dialekt oavsett plats i England (även om jag tror att de bor i Brighton allihop?) och så verkar de ha en trevligare syn på livet än de flesta amerikanska beauty-vloggare jag stött på.
 
 
 
Fleur är en av Englands största beauty vloggers, men jag har märkt att rätt få svenskar verkar ha koll på henne. Hon är den som har mest erfarenhet och hon började faktiskt redan 2009! Numera har hon skrivit en bok, har egna sminkprodukter och har runt 1,9 miljoner följare på YouTube!
 
 
Alix är nog en av de jag älskar allra mest. Hon verkar otroligt down to earth, och fast hennes kanal växer väldigt mycket just nu så tycker jag inte att det verkar stiga henne åt huvudet alls. Hon är rolig, vloggar bra och varierar det hon lägger upp så att hennes kanal verkligen är kvalitativ!
 
 
Suzie blandar mode med beauty och lite livsstil, och även hennes vloggar är verkligen superbra! Det här varierade innehållet är det jag gillar mest, och så gillar jag mängden videos som kommer upp. Hennes stil är riktigt snygg, och hon verkar dessutom otroligt ödmjuk, vilket jag verkligen gillar.
 
 
Anna är kanske den som blandar allra mest. Hon har dels sina beautyvideos, dels samtalsvideos med en annan  ung kvinna, dels garderobs-videos och dels lite mat och träning. Framförallt hittade jag till Anna för att hon använder en teknik för sina kläder som kallas Capsule Wardrobe, något jag stötte på för flera år sen men aldrig hakade på, men som jag överväger att planera in med början i mars! Vi får se hur det går, men Anna har i alla fall basic-videos på ämnet med bra förklaringar och lookbooks för sina säsonger!
 

Och det var mina favoriter just nu! Har ni några andra tips som jag kanske har missat? Jag gillar som sagt avslappnat och blandat med livsstil, så hit me with your best ones!
#1 - - Daniella 🌙:

Jag älskar Zoella (10 MILJONER!!!!!!!!!!!!!! följare) och SprinkleofGlitter.

Svar: Zoella älskar jag också!! Men tänkte att hon kanske var såpass känd att hon inte var kul att ha med, hehe. Men SprinkleofGlitter vet jag inte om jag tittat på, ska kolla in! :D
Beatrice Hallberg

#2 - - Maja:

Det här är verkligen något som har gått mig helt förbi. Kanske borde kika in hos dem och se hur det funkar. :-)

Svar: Ja, det var helt nytt för mig för kanske... ett halvår sen? Men nu är jag helt fast! :)
Beatrice Hallberg

Till top