Jag behövde något nytt

Blogg / Permalink / 3
Har ni kikat in här idag och sett att bloggen sen annorlunda ut? Ja, men det är för att jag ändrat lite grejer här inne! Jag satt en stund igår kväll och pillade med bilder och former och text i photoshop och fixade till bloggen lite.
 
 
Det här är alltså min nya header, den gamla finns inte kvar på datorn just nu så jag kan inte visa den, men den var lite högre och ett hopklipp av former och bilder i ungefär samma nyanser. Rätt okej, passade mig som person, men jag gillar den här nya, lite renare och krispigare också! (Och kanske lite bättre, ändå)
 
 
Sen har jag bytt ut och fixat till de små bilderna i sidan också! I princip har jag bara lagt på en liten text-bit på varje bild, och så har jag ju bytt ut min profilbild till en nyare och kanske lite finare än den på mig med glassen.
 
Framförallt gillar jag att det nu ser lite mer enhetligt ut. Och kanske lite mer dagens jag, snarare än förra vårens jag. Rätt frisyr och de nya glasögonen, till exempel. Även det att jag sakta, men säkert, går över till att lägga till lite engelska på bloggen. Någon gång i framtiden kan det hända att jag lägger till en liten snabb översatt summering i slutet av varje inlägg, men så vitt jag vet har jag egentligen inga läsare som inte läser eller förstår svenska, så det får vänta lite!
 
Så, vad tycker ni? Ser det bra ut? Är det något som inte funkar som det ska? Berätta gärna med ris och ros i kommentarsfältet!
#1 - - Louie:

Ser jättesnyggt ut :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Ruth | HungryHeart.se:

Cleant, modernt och lättöverskådligt - Grymt snyggt!

Svar: Tack så jättemycket Ruth! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Sandra Leone:

Ser jättefint ut och det är lätt att hitta!

Svar: Tack snälla! Skönt att allt verkar funka som det ska! :)
Beatrice Hallberg

Till top