+ & - #2

Listor / Permalink / 1
Det var ett tag sen jag senast gjorde ett sånt här inlägg, men de är ju himla smidiga för att sammanfatta vardagen, så här kommer saker som är bra och mindre bra just nu. Dela gärna med er av era egna + & - i kommentarsfältet!
 
 
-
Den här hostan som vägrar släppa
Att det börjar bli kallare lagom till studenten
Att Eric inte kommer förrän imorgon
Och att han kommer sent till Falkenberg
Att sommarkorten inte gäller mellan 1 juni och 31 augusti
Cykellås som inte går att få upp
 
+
Att få pausa i Falkenberg några dagar
Fina familjemedlemmar
Underbara sommarkvällar i trädgårdar, med grillat och solnedgång
Att jag ska få spendera en sommar i Malmö, med mina bästa
Äventyrslängtan som ligger i bröstet som förhoppningsvis tar mig runt i Skåne i sommar
En snabb Göteborgs-visit att se fram emot någon gång i juli
 
#1 - - Mikaela:

Haha har redan ett sånt här inlägg i utkast! Tror att jag kom på plus och minus-listan förra året? Eller hade inte sett den någonstans innan i alla fall :) Vad är det för konstiga sommarkort som inte gäller under sommaren?! Sjukt konstigt.

Svar: Haha, älskar såna här! Har sett de på massa ställen, men gjorde mitt första nån gång i februari eller mars tror jag.. Men spela roll, tror de flesta kommer från Sandra Beijer hur man än gör!? xD Och sommarkorten gäller 15 juni-15 augusti, men det hade ju inte gjort nåt med 1-31 om man säger så... De slutar dock gälla i Skåne dagen innan Malmöfestivalen = snabba cash till Skånetrafiken ;)
Beatrice Hallberg

Till top