Inspiration Monthly Makers Växter

Monthly Makers / Permalink / 4
Det är dags att börja jobba på sitt bidrag till månadens Monthly Makers-tema! Ni som läser alla våra bloggar eller har koll på vår Facebook-sida vet att månadens tema är Växter. Månadens värd är Beata, och hon släppte som vanligt temat den 10:e. Är ni redo!? Vi tittar på lite kul grejer jag tänker man kan göra!
 
/1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/
 
Det finns så många saker man kan hitta på när det kommer till just växter. Jag tycker inte att man behöver använda själva växterna, utan att man kan göra något till en växt, något med en växt som den inte normalt sett används till, eller kanske bara något inspirerat av växter? Alla gillar ju trots allt inte att arbeta annat än digitalt.
 
För min egen del har jag fokuserat på att göra om något jag hade hemma till något jag behövde, vad det är får ni se om 3 dagar! Är dock stolt över det faktum att jag både återbrukat och använt elektriska verktyg, något som är ovanligt när jag skapar, men som jag skulle vilja jobba med oftare.
 
Känner du inte att du hittat något här som inspirerar dig? Då kanske du hittar något hos de andra, kika in och se vad de tipsar om och inspireras av:
#1 - - Stina | Stinas tillvaro:

Men åh, nummer fyra, så sött!

Svar: Ja, visst är det! Inte så särskilt svårt heller!
Beatrice Hallberg

#2 - - Mikaela:

Åh men att göra något som 5an vore fint! Har ju gjutit ner glasvaser i betong förut, men att göra det så tunt vore fint!!!

Svar: Ja, men eller hur! Jag tänkte faktiskt på detta när jag såg dina vaser, men det blir ju så annorlunda när det är lite tunnare också! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - johanna:

men åh vad mycket fint! blir riktigt inspirerad, ska försöka vara med denna månad :)

Svar: Kul! Nu har jag inte hunnit kolla, men jag hoppas verkligen du hängde på! :) Annars kanske det blir nästa månad? :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Wilda:

Så mycket fint du samlat. Har tänkt att jag vill trycka med löv flera gånger den här månaden så det kanske blir något sånt snart ändå. :)

Svar: Tack! Ja, lövtryck verkar kul, men jag gillar dina små blom-flaskor minst lika bra också! :)
Beatrice Hallberg

Till top