Sommarlov!!!!!

Jag & Vi / Permalink / 6
Nu är det dags. Dags för mig att äntligen, äntligen få ta sommarlov igen. Igår var det examination, och trots tekniskt strul tills sista sekund ungefär, så tror vi att vi klarat oss! Och även om vi skulle ha blivit underkända, så är det liksom över för stunden nu. Det sista som skulle göras på terminen är avklarat, och jag har avslutat mitt första år på förskollärarutbildningen!
 
För att fira köpte jag saft och naturgodis och njöt av ledigheten på eftermiddagen, och för att fira lite extra tänkte jag att vi kan titta tillbaka på saker jag upplevt tidigare somrar, som jag hoppas jag hinner klämma in även i sommar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Sandra:

Så himla härligt och otroligt välförtjänt. Grattis till sommarlovet! :D

Svar: Tack! Nu ska jag verkligen passa på att njuta i sommar! :D
Beatrice Hallberg

#2 - - Anna María:

HURRA och grattis till sommarlov! Vad jag kan sakna just sommarlov alltså.

Svar: TACK! Förstår saknaden, men kan också längta tills man jobbar och har betald semester och slipper stressa med sommarjobb och sånt efter heltid ett helt år i skolan, hehe.
Beatrice Hallberg

#3 - - Mikaela:

Jag fick också sommarlov igår, hurra!!!

Svar: Grattis!! Ska bli så skööönt!
Beatrice Hallberg

#4 - - Wilda:

Bra kämpat! Fantastiska bilder som verkligen ger sommarkänsla!

Svar: Åh, tack Wilda!
Beatrice Hallberg

#5 - - Alicia:

Så fina bilder Bea! NJUT!!!!

#6 - - Alicia:

Så fina bilder Bea! NJUT!!!!

Svar: TACK! Och det ska jag, jag har faktiskt redan börjat, hehe.
Beatrice Hallberg

Till top