En ny ryggsäck

Köpt & Fått / Permalink / 2
Jag har köpt en ny ryggsäck! Jag älskar den, och den rymmer sådär ganska lagom mycket. Jag tänkte att vi skulle kika lite närmre på den.
 
 
Såhär ser den ut i helhet alltså, fast i en ljust brun nyans och inte grå då. Jag tycker den är väldigt snygg!
 
 
Den kommer från Mint&Berry och är köpt på Zalando. Tror bestämt att det är deras enda ryggsäck i den här färgen, men är inte helt hundra på det. Den kostade i alla fall 399 kronor!
 
 
Den enda nackdelen skulle jag säga är att öppningen är aningen för liten, med tanke på att bottnen är väldigt rymlig, det är lite svårt att få ner allt man vill ha ner, fast det skulle få plats längst ner. Annars? Ingenting negativt! Tycker den är smidig och lagom stor, och helt perfekt för några timmar på stan eller en dag när man inte behöver ha dator med sig!
 
Den har blivit flitigt använd hittills, vi får se hur länge den håller!
#1 - - Mikaela:

Superfin! Jag går typ jämt med ryggsäck också, för det är bekvämast och så finns det ju faktiskt väldigt snygga sådana numera! Jag har en svart i fejkskinn :)

Svar: Visst är den! Svart fejkskinn är också riktigt snyggt, det kanske får bli nästa väska?
Beatrice Hallberg

#2 - - Matilda:

Riktigt snygg! Jag går jämt med ryggsäck på mig nu för tiden, så himla praktiskt. Och snyggt!

Svar: Ja, jag har också alltid ryggsäck om jag inte måste ha typ en gitarr på ryggen, himla bekvämt + snyggt om man har en snygg ryggsäck!
Beatrice Hallberg

Till top