Skoluppgifter och barnvaktande

Jag & Vi / Permalink / 1
Vi filmar i skolan. Vi filmar och filmar och skrattar och tar om och sätter det och blir störda av alla som går förbi i korridorerna när man inte kan vara någon annan stans. Vi ska gestalta ett dilemma eller problem i förskolan i kursen som handlar om pedagogiskt ledarskap och omsorgsetik och ingen verkar riktigt förstå exakt vad vi ska göra, men vi filmar och skrattar och filmar lite till i alla fall.
 
 
Så här får ni en ny bild och en gammal bild. Den nya har med filmandet att göra, och den gamla har med eftermiddagens och kvällens aktivitet att göra, för jag ska nämligen passa barn idag. Världens gulliaste små, men som jag inte får lägga upp bild på, så ni får en på knubbiga ettårs-händer som är över ett år gammal nu.
 
 
Vad hittar ni på på dagarna? Sliter ni lika mycket som jag gör med inlämningsuppgifter och filmklippning, eller kanske med andra arbetsuppgifter? Eller kanske ni har det där för mig så efterlängtade i form av lite paus? Berätta för mig, för jag är nyfiken!
#1 - - Mikaela Puranen:

Jag sliter på som vanligt, ska hålla en presentation på 20 min idag och bli opponerad på så jag hoppas de inte ställer jättesvåra frågor jag inte kan :p och nästa vecka är det tenta! Kul med film!! Tänk om man fick göra sånt på skoltid 😀

Till top