Pinterest

Tips & Guider / Permalink / 3
 
 
 
Jag använder en hemsida som heter Pinterest, som väl egentligen är en sida för att hitta och dela vad som inspirerar en. Man gör boards och pinnar bilder och filmer och gifs, och jag har inte använt min på ett tag, men nu kände jag att det är dags igen. Och vill man följa mig på Pinterest, så finner ni den här!
#1 - - Sandra Leone:

Åh jag funderar verkligen på att skaffa pinterest, men mest för att följa andra

Svar: Ja, det är en jättebra hemsida! Men se upp lite, det tar lätt tid och blir man fast kan man sitta i flera dagar och bara titta, repinna och göra nya boards! (Vilket iofs bara är trevligt, men tidskrävande!)
Beatrice Hallberg

#2 - - Jenny - Hemtrender:

Pinterest är heeeelt fantastiskt, där kan jag sitta i timmar!:)

Svar: Ja, samma här!!
Beatrice Hallberg

#3 - - anna:

pinterest är mitt beroende! älskart!

Svar: Ja, det är en fantastisk hemsida!
Beatrice Hallberg

Till top