En liten lista

Listor / Permalink / 0
 
 
 
Hittade den här listan när jag tittade igenom gamla bilder från 2010 på min bilddagbok. Så helt enkelt, man sätter en bra lista med över 24 låtar på shuffle, och sen så ser man vad den säger om följande saker!
 

Hur mår du idag?
All My Loving - The Beatles


Kommer du komma långt i livet?
What's the point - Johnossi


Hur är skolan för dig?
Ingenting - Kent


Vilken är ditt livs themesong?
Hela livet var ett disco - Markus Krunegård


Vilken är din livshistoria?
When The Sun Goes Down - Arctic Monkeys


Hur ser din framtid ut?

Så Länge Du Är Min - Magnus Weideskog

 

Hur blir din morgondag?

Wenn Nichts Mehr Geht - Tokio Hotel (översättningen är alltså "När inget längre finns kvar")


Vad är det bästa med dina vänner?
Shelter - Birdy


Vilken sång beskriver dig bäst?
Du är på repeat - Little Marbles


Hur ser ditt liv ut just nu?
Tralala Lilla Molntuss, Kom Hit Ska Du Få En Puss - Bob Hund


Vilken låt kommer spelas på din begravning?
Sing Me To Sleep - Amanda Jenssen

 
 
 
 
 

Hur var du som barn?
Youth Knows No Pain - Lykke Li


Vem kommer du gifta dig med?
Skinny Love - Birdy (betydelsen av detta finner ni här, för övrigt)


Hur ser världen på dig?
Vi Har Ingenstans Att Ta Vägen - Alice B


Vad tycker dina vänner om dig?
Musik Non Stop - Kent


Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Det Rör Inte Mig - Lovisa Negga


Kommer du någonsin få barn?
Yeah Yeah Yeah - The Sounds


Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Whatever You Like - Anya Marina


Hur blir du igenkänd av folk?
Lost In Love - The Sounds


Vilken är din livsfilosofi?
Let Love Win - The Museum


Vad tycker dina föräldrar om dig?
Home Is Where Your Heart Is - The Sounds


Tycker andra att du är attraktiv?
I Bet You Look Good On The Dancefloor - Arctic Monkeys


Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
Jag Vet Vem Jag Är, När Jag Är Hos Dig - Melissa Horn


Hur ser du på sex?
Night After Night - The Sounds

 

 

Så kan det vara, allt som allt ser det mer normalt ut än det brukar bli när man gör såhär, jag antar att min lista helt enkelt är bra!

 

 

 
Till top