Sommarlov

Vardagligt / Permalink / 1
 
 
 
För en vecka sen tog jag studenten. Vissa säger att man inte har sommarlov längre, och att förra sommaren var mitt sista sommarlov, men jag tycker att jag fortfarande har sommarlov. För jag börjar ju skolan igen till hösten? Även om det känns som att jag ska gå ett fjärde år eller så med klassen, så är det fortfarande ett sommarlov mellan två läsår i skolan.
 
Allting här verkar handla om skolan nu, men det är lite förvirrat och saknaden efter klassen är stor. Nyfikenheten och nervositeten inför kommande skola och klass också, såklart. Och så helt ärligt, det är de enda bilerna jag har just nu som är nyredigerade, så det är vad ni får se helt enkelt!
#1 - - ellen:

så himla skönt med sommarlov aahh <3

Svar: Ja, eller hur! Trots jobb och sådär, så är men ändå leeediiig! :D
Beatrice Hallberg

Till top