Studentvecka #4

Firanden & Högtider / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag älskar min klass. Älskar den verkligen. Nyktra som onyktra, de är lika mysiga hela bunten! Om två dagar skills vi åt efter tre fina år ihop och jag vill bara gråta.
Har äntligen klippt av mig håret och vi får se om ni får se några bilder från balen, själv tog jag inte så mycket och det jag tog är tveksamt på utseende-fronten. Men trevligt var det, och jag trivs i mitt åter igen korta hår. Om tre dagar åker jag till Berlin, och då är jag frånvarande här i en hel vecka!
#1 - - Sandra Leone:

Åh vad underbart att du har en så fin klass. Hoppas att ni kommer hålla ihop efter studenten också.

Svar: Ja, det tycker jag också, och det hoppas jag på. Jag tror det kommer lyckas bra faktiskt, även om vi är olika allihop.
Beatrice Hallberg

Till top