Allting är projektarbete nu

Vardagligt / Permalink / 4
 
 
 
 
 
 
Jag sitter mest såhär så fort jag får chansen, med en smoothie gjord på apelsin och banan och datorn framme för att skriva på. Snart är jag klar, och ikväll ska det skickas in. Det har tagit ett bra tag, och ja, det är ju inte ens helt slut än.
Några veckor kvar sen är det en massa andra saker som ska göras med det här istället, och under tiden har vi fullt upp med annat som ska vara färdigt och visas upp, bland annat på scen.
#1 - - linn:

ååh sugen jag blev på smoothie!

Svar: Ja, det är så gott! Tips är den på bilden, en pressad apelsin och en banan mixade bara, är jättegott!
Beatrice Hallberg

#2 - - R E B E C C A J O H N N Y S D O T T E R:

men åh så mysigt att sitta med solstrålarna i ansiktet, vår vår vår!

Svar: Ja, och det är så tråkigt nu, för det snöar här idag!
Beatrice Hallberg

#3 - - Jeanette:

Det är både jobbigt och väldigt roligt att bara snöa in på ett projekt. Jag är i den fas där jag precis är klar med ett och nu känns det lite tomt...

Svar: Ja, jag älskar också att snöa in på projekt! Men det känns tio gånger bättre när man väljer själv när det ska starta och sluta, snarare än ett skolarbete, men det är såklart min egen åsikt!
Beatrice Hallberg

#4 - - Junitjej:

Åh, vad gott!

Svar: Ja, verkligen!
Beatrice Hallberg

Till top