Chokladbollar

Vardagligt / Permalink / 6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När man ska lyxa lite så tycker jag man ska göra typ chokladbollar. Eller bara ta sig tid att baka lite. Muffins tar ju inte så lång tid och är enkelt liksom? Ändå gör jag nästan aldrig sånt. På loven ligger jag bara och slappar i sängen med datorn, och på helgerna är jag antingen upptagen eller ligger däckad i sängen då med. På vardagarna sitter jag för mycket vid datorn och när jag inte gör det så gör jag läxor.
 
Unna sig, det tycker jag helt enkelt man ska göra! Ta sig tid och unna sig något då och då.
#1 - - basebollivet.blogg.se:

bjuder du? annars är det elakt att lägga ut såhär goda bilder tycker jag.

Svar: Hade gjort om det inte vore för att de är gjorda för 2 veckor sen!
Beatrice Hallberg

#2 - - julia:

gotttt

Svar: Jaaa, jättegott!
Beatrice Hallberg

#3 - - Lillaviol:

Chokladbollar är så nostalgiskt och gott och åh.

Svar: Ja, man äter sånt man gillade som liten för sällan, helt klart!
Beatrice Hallberg

#4 - - Anton:

gud så gott!

Svar: Ja, så otroligt värt det!
Beatrice Hallberg

#5 - - Linn London:

MMMM

Svar: Jaaa!
Beatrice Hallberg

#6 - - Hanna:

Men alltså, GOTT.

Svar: Jaa, jättegott!
Beatrice Hallberg

Till top