Ett ägg

Vardagligt / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ungefär det här är det enda som fastnat på bild idag. Har total bildbrist på bilder jag inte redan lagt upp som är från de senaste veckorna, och har egentligen inget meningsfullt att skriva heller.
 
Går i skolan, imorgon har dansarna sin slutproduktion och den ska jag ta kort på, annars är jag stressad med noll koll och ska skriva listor på allting jag måste göra. Antar att det är en hel del. Och jag måste ta tag i det nu och sluta spela Candy Crush hela tiden, för det är egentligen inte så bra att sitta i flera timmar med det om dagen.
#1 - - Frida:

Å andra sidan är perfekt kokta ägg en konst, så ska man fota något är det kanske det. ;)

Svar: Ja, det som är bra med ägg är ju variationsmöjligheten. Jag gillar mina med lite orange gula som precis är klar och inte rinnig alls, medan vissa vill ha den nästan grå inuti och andra flytande. Men ägg är ju så gott!
Beatrice Hallberg

#2 - - Malin Aurora:

Åh sötaste äggkoppen!

Svar: Ja, älskar dem!
Beatrice Hallberg

Till top