Instagram #1

Instagram / Permalink / 1
Grillpremiär med cider hos Emma.
 
 
 
Firade våren med Kajsa, B&J's och Bon Aqua utanför skolan.
 
 
 
Första körsbärsträdet blommade i Falkenberg.
 
 
 
Jag åt glass-frukost barbent i gräset för första gången i år.
 
 
 
Och åt ostknäckemacka med avokado på.
 
 
 
Gjorde smoothie på mango, banan och apelsin, så himla god!
 
 
 
Bakade kanelbullar för att jag velat det sen kanelbullens dag. Och nej, ta tag i saker är inte min grej.
 
 
 
Idag åt jag och Freja glass i solen vid torget.
 
 
 
Och även där har körsbärsträden snart börjat blomma! Sen gick jag till mammas jobb och fick lite sommarjobbsinfo en timme ungefär, och sen mötte jag upp Emma och Eric, vi gick till Emma och åt mer glass och sen cyklade jag och Eric för att hämta ut ett bok-paket på ICA som jag äntligen fick hem! Så nu ska jag läsa och ignorera att jag har prov i gehör imorgon. Usch.
#1 - - Clara:

BEN&JERRYS!

Svar: JAG VET! Så värt det, alla dagar i veckan!
Beatrice Hallberg

Till top