Vår

Vardagligt / Permalink / 3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Just nu tycker jag om: Mango-smoothies, ost- och avokado-knäckemackor, blommande körsbärsträd och att jag kunnat gå barbent två dagar i rad utan att frysa alls.
För att fira detta ska jag nu ställa mig i köket och baka bullar.
#1 - - B:

Gud vad fräscht det såg ut!!

Svar: Ja, det är supergott och sådär också!
Beatrice Hallberg

#2 - - elno:

åh måste prova mangosmoothie. Är det typ bara mango?!

Svar: Ja, gör det, det är supergott! Nej, jag hade i ca ett halvt paket lätt upptinade mangobitar som varit frysta, en hel banan och saften från en apelsin, men har gjort på färsk mango förut och det är godare! Enklast är att blanda med banan och sen något mer flytande, men mango är gott med hallon, jordgubbar och en hel massa annat också!
Beatrice Hallberg

#3 - - tyraelvira.blogg.se:

åh muuums! första bilden <3

Svar: Ja, supergott! Helt klart värt det alltihop!
Beatrice Hallberg

Till top