4 saker

Listor / Permalink / 5
 
 
fyra saker jag gjort idag
varit på föreläsning
tittat på film
haft med mig hembakta kärleksmums som rastfika 
köpt påskägg
 
 
fyra helgplaner
gå på loppisar
filmmys
åka till IKEA
plantera om växter
 
 
 
 
fyra saker jag lyssnar på
Billie Holiday - Warpaint
Don't Wanna Dance - MØ
Cecilia - Linnea Henriksson
Äppelknyckarjazz - Movits!
 
 
fyra saker jag önskar mig
vårväder med sol igen
att alla träden på vår gata ska blomma i rosa
godkänt i alla kurser
en mysig påsk
 
 
Lista från fina Sandra.
 
 
 
#1 - - Anonym:

jättefina vårbilder!

Svar: Tack så mycket!
Beatrice Hallberg

#2 - - Johanna:

sv: åh men TACK! Jag gjorde det själv på caseapp.se faktiskt. Himla bra sida. Vill du ha just den bilden kan du väl maila mig eller nå, för jag kommer inte ihåg vart jag hittade den.

Himla fin blogg förresten. Kommer kika in här fler gånger.

Ha det fint, kram!

Svar: Åh, ja, skicka den jättegärna! Även om det inte är aktuellt för mig att göra det själv än, så har jag gärna bilden när jag har ett val!
Åh, tack så mycket! Jättekul! Kram!
Beatrice Hallberg

#3 - - ida foto. ♛:

så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Matilda:

Åh, ljusslingan! Vilken fin!

Svar: Ja, jag älskar den! Den är otippat nog från IKEA, haha. Dock solcellsdriven, så den lyser inte alltid så länge som man vill, hehe...
Beatrice Hallberg

#5 - - felicia:

men ih så fint!

Svar: Åh, tack!
Beatrice Hallberg

Till top