Stressigt

Jag & Vi / Permalink / 4
 
 
 
Har en del i skolan nu, och imorgon eftermiddag åker vi hem till Falkenberg över påsk. Jag kommer försöka hinna med att tidsinställa ett par inlägg ikväll så att här finns något att titta på under tiden också. Tills dess: njut av solen, våren och alla blommande träd! För det ska jag försöka göra mitt uppe i allt skolarbete och all stress med att packa, städa och inte glömma att ta med något hem.
#1 - - maja:

superfint och tack! + hoppas stressen lägger sig snart xx

Svar: Åh, tack! Ja, det hoppas jag verkligen också.
Beatrice Hallberg

#2 - - Sara:

Blommande träd är ju bäst

Svar: Ja, det är så himla vackert!
Beatrice Hallberg

#3 - - Johanna:

Så himla fint med blommande träd!

Svar: Ja, det är fantastiskt!
Beatrice Hallberg

#4 - - linellas:

härligt för dig att komma bort lite ! ha en glad påsk :)

Svar: Ja, otroligt skönt. Tack detsamma! :)
Beatrice Hallberg

Till top