Medeltidsveckans Invigning

Gotland 2014 / Permalink / 3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Några bilder från kvällen när invigningen av Medeltidsveckan ägde rum. Jag filmade enbart under själva invigningen, och tog konstig nog inte ett enda kort under själva dagen när vi var inne i Visby. De andra dagarna tog jag en del, men inte första. Mycket underligt. Men men, sånt som händer. Magiskt var det i alla fall! Och när jag har tid ska jag sätta ihop en liten film åt er också, men filmer från hela veckan på Gotland!
 
Just nu pluggar jag mest. Det blev ju så att jag hade en del arbete att göra innan vi börjar igen, i form av omtentor och ett par uppsatser som ska skrivas. Därav att uppdateringarna här inte har varit av riktigt bra kvalité egentligen. Mycket är förinställt just nu (inte det här, men mycket annat har fått vara det), och det beror helt enkelt på att det är lättare för mig att sitta här en längre period varannan dag än lite då och då varje dag. Men det ändras snart! För imorgon har jag min sista omtenta, och sen är det bara att hålla tummarna för att jag ska klara det.
#1 - - Sara:

Underbara bilder :)

Svar: Tack så jättemycket!
Beatrice Hallberg

#2 - - mot plus:

fina bilder! =)

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - maria at inredningsvis:

Vilka UNDERBARA foton :)längtar tillbaka till sommaren nu blev höst för fort i Götet :(


Ny post ute....hur man får en ergonomisk arbetsplats :)

ha en kanonhelg

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

Svar: Tack! :) Ja, hösten kom fort till både Skåne och Halland också, tyvärr! Höst i all ära, men regnoväder är jag lagom förtjust i.
Beatrice Hallberg

Till top