En död router

Blogg / Permalink / 0
Okej, så jag har ett problem. Vår router krånglar så man vill dö. Ibland har man internet om man har tur, men oftast har vi inget just nu. Därför har jag nu, under några få stunder av internet, hunnit sammanställa ett par tidsinställda inlägg till er! Tills vidare, så vet jag alltså inte alls när jag kommer kunna blogga eller inte, men vi jobbar på att få en ny router som fungerar.
 
Tyvärr uteblir det sista julklapps-inlägget, för jag kan inte göra dem utan internet. Och årssammanfattningen får gå snabbare än jag hade tänkt mig, men det får vara okej. Så bear with me, jag jobbar på att det ska funka snart igen. Så himla synd bara att det här händer precis när jag börjat få igång bloggen igen och att jag verkligen tycker det är roligt att blogga igen.
 
Men i alla fall. Tills vidare får ni så många inlägg jag hinner med att förinställa! Så tills vi hörs igen: Ha det så bra! Jag är tillbaka så snart jag kan.
Till top