Julklappskalendern

DIY & Skapande, Tips & Guider / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
I torsdags hade jag äntligen tid och ork att slå in några paket till julklappskalendern. Jag är ju i Växjö när ni läser det här, och behövde slå in så att Eric hade när jag var borta! Allt gick i temat vitt och silver med inslag av brunt, och jag måste få erkänna att jag tycker det blev riktigt snyggt! Och den avlånga lådan? Den har jag gjort själv av ett gammalt flingpaket! Och sen är den målad vit med färger från Panduro, och så har jag limmat på små pärlor och stjärnkonfetti efter det. Och så silverband! Hittade 100-metersrullar för 12 kr på Systrene Grene, vilket är min bästa affär för paketinslagning efter Ikea! Så tips, tips! Dessutom kommer alla 5 paketen från Bluebox.se, som jag kan tipsa starkt om ifall ni letar efter billiga saker som ska vara i en sån här kalender! Många roliga småsaker, helt enkelt.
#1 - - natalie:

men åh vad fin kalender!

Svar: Åh, men tack! Min mamma sydde den till min egen kalender när jag var liten! :)
Beatrice Hallberg

Till top