2013 enligt Instagram

Instagram / Permalink / 1
 
 
 
Såhär såg förra året ut enligt min Instagram. Fika, resor, vyer, ett och annat inköp, många fina vänner, spelkvällar, hundpromenader, en flytt, mycket ätande och en del läsande. Studentvecka och Sceniska, flera bra konserter och veckor utan uppdatering. Jag är fortfarande lika beroende som jag var 2012 när jag skaffade mobilen, men jag har lärt mig att sålla bättre. Här är såklart också sållat, och jag visar bara ett urval av alla bilder från i år, men jag lägger inte upp lika mycket och inte heller lika ogenomtänkt längre. I år är det en ny mobil som gäller, och jag hoppas att den nya kameran ska hjälpa bilderna till en ännu bättre nivå. För Instagram är ju så himla kul!
#1 - - clara:

Ser utsom du haft ett toppenår :)

Svar: Jodå, ett rätt bra år var det faktiskt! :)
Beatrice Hallberg

Till top