Visset

Hemma / Permalink / 3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är tulpanerna utslängda, och nya satta i vasen i köket. Känns sådär lyxigt med snittblommor i en vas, inte alls vad jag är van vid.
#1 - - michelle bergström:

Det är så fint med blommor som står i en fin vas på bordet!

Svar: Ja, visst är det! Lugnande och välkomnande på samma gång liksom!
Beatrice Hallberg

#2 - - Natalie:

Tycker på något sätt att blommor och växter i allmänhet är så himla mysigt och fint! Synd bara att jag är så dålig på att ta hand om dem, haha!

Svar: Tack så hemskt mycket fina du!

Svar: Ja, jag också! Jag kunde inte heller förut, sen flyttade jag hemifrån, hehe... :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Matilda:

Fint så länge det varar, men även vissna blommor har någon slags charm kan jag tycka.

Svar: Helt klart! Dock inte de nya tulpanerna jag har nu, de är spretiga och underliga.
Beatrice Hallberg

Till top