8 Mars

Jag & Vi / Permalink / 3
 
 
 
Idag är det, som jag hoppas att ni alla vet, Internationella kvinnodagen! Jag skulle vilja säga grattis till alla fantastiska kvinnor där ute, men jag tycker det här är en dag för fortsatt kamp, och inte för några gratulationer. För vi är ju inte färdiga än, det är långt kvar att gå. Ut idag och kämpa, om inte annat, så för att era framtida barn ska få ett bra liv.
#1 - - Frida Vega S:

Du kommenterar alltid så himla fint <3 <3 <3

Tack för att du läser!

Svar: Hehe, lite starstruck blir man allt när du kommenterar på ens blogg! Och tack, du förtjänar varje positiv kommentar!
Beatrice Hallberg

#2 - - Frida:

Ang iPhone! Alltså funkar din mobil som den ska? Då kan det ju vara värt att hänga kvar med den tills i höst eller så när 6an släpps? Min var så skruttig och dog hela tiden, så när mitt gick ut så köpte jag denna.

Men, 5an är sjukt mycket mer najs och kameran är helt cray. Så om du inte riktigt vill vänta och om duna 4a känns trött så skaffa ny!

Jag har på avbetalning och bunden till Tele2. Men vilken operatör en har är väl väldigt same same.

Kram!

Svar: Åh, tack så mycket för snabbt svar! Har ingen iPhone sen innan, utan en skruttig Sone Ericsson, som krånglar i stort sett konstant vad jag än försöker göra. Den hänger sig, den stänger av sig och ibland blir skärmen bara svart.
Tror jag satsar på en femma helt enkelt!

Tack så himla mycket Frida! Kram!
Beatrice Hallberg

#3 - - freja:

så himla peppigt inlägg!!

Svar: Åh, tack!!
Beatrice Hallberg

Till top