En vecka i mat

Listor / Permalink / 4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Insåg när jag tittade igenom bilderna jag fört över till datorn ikväll, att i stort sett allt är på mat vi lagat och ätit, och på växterna i våra fönster. Så det kommer bli mycket uppdatering om mat den här veckan antar jag! Ovan ser ni Ugnsstekt lax med saffranstabolueh, Falukorv i ugn, en Vegetarisk pizza och en pastasås jag gjorde igår till lunch på typ tomater, paprika, gul lök och spenat. Om någon är intresserad av något recept, eller undrar hur jag gjort något särskilt så kommentera så svarar jag i ett annat inlägg!
 
Annars då? Jag lyssnar på poddar på iTunes och sitter och slösurfar. Igår hade vi två av våra fönster vidöppna för att solen sken och vi behövde vädra och jag stod mest i köket och gjorde mat och lite Limecurd, som blev supergod! Den får ni recept på imorgon.
#1 - - Sandra Leone:

Dör godhetsdöden! Laxen ser magisk ut

Svar: Lite så faktiskt! Ja, den var supergod, helt perfekt tillagad blev den!
Beatrice Hallberg

#2 - - maja:

blir hungrig av detta, gosh.

Svar: Ja, det var så himla gott, åh!
Beatrice Hallberg

#3 - - hedvig:

men guuud!!! dör ju vad gott.

Svar: Ja, verkligen!!
Beatrice Hallberg

#4 - - Matilda:

SÅ GOTT!

Svar: Supergott!
Beatrice Hallberg

Till top