Falkenberg

Falkenberg / Permalink / 0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag var ju hemma nästan en vecka för en vecka sen. Jag tänkte vara grym och blogga hela tiden, men det sket sig rätt rejält och jag satt nästan inte alls vid datorn, och kameran hängde inte med tillräckligt i vardagen heller. Dock hängde kameran med till stranden två gånger! Och jag tog tydligen kort på, och redigerade bilder på, min frukost en dag. Numera gör jag helt andra saker, typ är klar med uppsats och trött på skolan, sitter konstant och gör collage på hemsidor och lyssnar på podcasts. (Lyssnat mig igenom Genier, och lyssnar på HannaPee's podcast nu, jättebra!)
 
Jag är dessutom supertrött, och vädret är inte fantastiskt i Malmö idag. Hoppas på bra väder imorgon, jag är promenadsugen. Vill utforska Pildammsparken lite mer, den verkar trevlig. Dock gillar jag Kungs-/Slottsparken bättre än så länge för den känns mer som skogen jag är van vid hemma. Den är mer vildvuxen liksom.
 
Nu ska jag återgå till mina collage, och lyssna vidare på HannaPee, och återkommer imorgon!
Till top