Paket

DIY & Skapande / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har varit hemma från föreläsningen idag för jag mådde sådär i morse och kände att jag behövde en timmes extra sömn. Har pysslat lite hemma, städat lite (ytterst lite, egentligen) och har stökat en del i köket vid det enda bordet vi har här. Har bland annat gjort det ovan, med andra ord slagit in paket. Detta är pappas mycket, mycket försenade födelsedagspresenter som glömdes här hemma oinslagna när jag åkte hem för att fira mig (han fyller två veckor tidigare). Jag har köpt till en extra, den lilla ovanpå, som kompensation, och jag tror han kommer bli jätteglad! Om inte annat, så har jag slagit in rätt snygga paket, hehe.
#1 - - Linnea:

Så fina paket!

Svar: Åh, tack så mycket! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Natalie:

Vad fint! Häftig färg på papperet!

Svar: Tack så hemskt mycket!

Svar: Ja, älskar det! Billigt var det också, hehe.
Beatrice Hallberg

Till top