En påsk-utflykt

Falkenberg / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Påskafton tillbringade jag delvis med min pojkvän och hans familj + deras vänner, och delvis med mina föräldrar. Vi åkte mot Halmstad och deras bästa glass-ställe: Riccardos! Där åt vi makalöst god Gelato. Jag tog hasselnöt, kokos och något mer som jag glömt nu, och jag älskar verkligen hasselnöts-glassen. Den är makalöst god.
Sen åkte vi närmre hemåt Falkenberg och stannade för en långpromenad på Guds Gröna Ängar som ligger någonstans i närheten av Ugglarp. Där var det fullt av vitsippor överallt och supergrönt. Dessutom rätt varmt. Vi gick upp mot utsiktsplatsen och där fikade vi på bullar och saft innan vi gick neråt mot bilen och åkte hem igen.
Personerna på bilderna är alltså mina föräldrar. Mamma får precis plats under pappas arm om han sträcker ut den rakt ut från kroppen. Själv räcker jag på ett ungefär upp till hans axel om någon var nyfiken. Jag fick alltså tyvärr inte längden från den sidan, heh.
#1 - - ofelia:

jaaa hasselnöt är såå god, det är oxå min favorit!! ;)

Svar: Jaa! Saknar att bo nära nu när jag flyttat, det är bland de sämsta sakerna med det, helt klart!
Beatrice Hallberg

Till top