Jag

Listor / Permalink / 0
 
 
 
Jag kan: läsa ca två sidor i minuten i böcker om jag verkligen är inne i dem.
Jag vill: kunna prata flytande tyska, franska och spanka, och gärna ett par språk till.
Jag borde: orka plugga till morgondagens två seminarier.
Jag skulle: gå ut på en promenad om inte vädret hatade mig och resten av stan.
Jag gillar: perioderna när jag mår finfint oavsett vad som händer.
Jag älskar: när det är rent på golven så att inget fastnar under fötterna när man går på dem.
Jag måste: klara de här två kurserna i skolan för att få gå andra året.
Jag behöver: pausa ibland.
Jag får: snart sommarlov igen.
Jag kan inte: förstå varför vissa människor inte vill öppna upp sina tankar för nya idéer.
Jag vill inte: behöva åka hem och bo i Falkenberg i sommar.
Jag borde inte: ge upp.
Jag gillar inte: när det är äckligt och ostädat i köket.
Jag älskar inte: att tvätta.
Jag måste inte: sitta mer vid datorn.
Jag behöver inte: diska, för det har Eric redan gjort.
 
Lista från Regina.
Till top