Kategorier

Blogg / Permalink / 0
Jag har nu lagt till några fler kategorier till höger, och lagt in gamla inlägg i de kategorierna. Jag har lagt upp det enligt följande:
 
Mat och Recept innehåller alla inlägg där maten eller recepten är i fokus. Där finns alla recept jag delat med mig av, samt en del inlägg med mat utan recept.
 
Tips innehåller alla mina tips-inlägg genom bloggens livstid. Den innehåller även små inlägg där jag tipsat om andra saker, som musik, böcker eller något annat roligt.
 
Listor innehåller rätt och slätt alla listor jag svarat på i bloggen. Från längre till kortare, med mer information och mindre information.
 
Kontakt är kategorin med enbart ett inlägg. Där hittar ni mig på resten av internet, och även en mejladress ifall ni vill kontakta mig av någon anledning.
 
Instagram är vad det låter som, mina instagram-bilder helt enkelt. Alla inlägg med bilder från mitt insta-konto ligger i den här kategorin.
 
Berlin 2013 och Gotland 2013 innehåller inläggen från de två resorna. Jag insåg att det hade blivit en del, och ville ge dem varsin egen kategori. Varje enskild resa som är större än ett par dagar och till nya platser kommer att få en egen kategori så att de inläggen är extra lätta att hitta.
 
Untitled innehåller i princip allt annat. Foto-inlägg, vardags-inlägg och sånt som inte platsar i de andra kategorierna. Här kommer garanterat de flesta inläggen att hamna, men det är för krångligt att gå igenom alla inlägg och skapa nya kategorier för saker som inte händer längre och som inte känns lika attraktiva att läsa igenom igen.
 
Hoppas att ni tycker det fungerar! Och om ni skulle se något inlägg som hamnat i fel kategori så säg gärna till, för det händer att jag glömmer bort att byta kategori i början eftersom jag är van vid att ha alla inlägg i samma.
Till top