Sjuk

Malmö / Permalink / 19
 
Så jag har gått och blivit sjuk. Igår steg febern till 38.5 grader, och även om den är borta nu så sitter fortfarande snuvan, huvudvärken och halsontet i. Jag orkar i princip ingenting annat än att läsa Harry Potter och dricka julmust, så jag kommer helt enkelt överge bloggen tills jag är frisk igen.
Så, på återseende om vad jag hoppas är bara någon dag eller så!
#1 - - lovisa:

åh relaterar! jag är också sjuk, har sett klart new girl på netflix, druckit blåbärsproviva och slumrat i soffan. krya oss!

Svar: Åh, hatar att alla blir sjuka såhär i början av november! Låter som bra sysslor du hittat på dock. Själv har jag suttit och skrivit på min NaNo och läst klart första Harry Potter-boken. Krya oss, som sagt!
Beatrice Hallberg

#2 - - Daisy:

Åh, hade också feber, fast igår. Och inte alls lika hög. Men Harry Potter är ju himlans bra, skulle gärna läsa böckerna dag ut och dag in istället för att gå till skolan

Svar: Ja, det är så himla jobbigt! Min verkar ha lagt sig över natten, men vi får se om den förvunnit helt eller om den kommer tillbaka. Och ja, Harry Potter är bäst! Läste ut första boken idag, tänkte ta andra imorgon. :)
Beatrice Hallberg

#3 - - chrissy:

harry potter och julmust är inte fy skam heller tho :) krya pårej!

Svar: Nej, det är det ju faktiskt inte! Och tack! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Sara & Elin:

Instämmer med tidigare kommentarer. Julmust och Harry Potter är nog bland det bästa som finns. Du kommer säkert att friska till snabbt på den medicinen.

Svar: Kan själv inte annat än att hålla med! Julmust, Harry Potter och så lite skrivande. Finns inte mycket bättre!
Beatrice Hallberg

#5 - - Sandra Lundin:

Krya på dig, Beatrice! Låter spännande med din NaNo (tjuvläser kommentaren till Lovisa) - hoppas du vill berätta mer om det så småningom :)

Och du, tack för dina fina ord. Är glad att jag hittade hit också :)

Svar: Tack Sandra! Ja, NaNo är kul! Ligger just nu ganska perfekt i tid, men ska utmana mig själv idag. Siktar på högre antal ord än de 50 tusen som är målet för själva NaNon, sen får vi se... :)
Tack själv, din blogg är mitt absolut bästa nya fynd i bloggvärlden! Dessutom är du själv så otroligt trevlig :)
Beatrice Hallberg

#6 - - Anna María:

Krya på dig!! Harry Potter är bästa sällskapet. (Tips efter Harry Potter är Engelsforstrilogin. (Cirkeln, Eld & Nyckeln) så bra böcker.

Svar: Tack! Åh, har funderat på att läsa dem, men det har aldrig blivit av. Kanske får ta tag i det! :)
Beatrice Hallberg

#7 - - Sara:

Krya på dig finis!

Svar: Tack! Jag är helt klart på bättringsvägen!
Beatrice Hallberg

#8 - - Hedvig:

åh fy vad trist! KRYA PÅ DIG! julmust låter helt underbart dock haha:)

Svar: Ja, alltså, det suger. Julmust är trevligt dock! Och TACK! :)
Beatrice Hallberg

#9 - - AgnesBlixa:

Åh vilken vacker fågel, gjorde super många sådana när jag var 12...
Hoppas du snart blir bättre, kolla på en bra tv serie, läs en bra bok och drick massa te! KRaaaam!

Svar: Ja, tranor är så roliga att vika! Borde göra fler igen, gjorde en del när jag var runt 16 och de var som mest populära typ? Och nu är jag på bättringsvägen, så snart blir det blogg igen! Kram!
Beatrice Hallberg

#10 - - Sandra Leone:

Krya på dig massor!

Svar: Tack, fina du!
Beatrice Hallberg

#11 - - Matilda:

Krya på dig! Så fin bild förresten.

Svar: Tack! Och tack. :)
Beatrice Hallberg

#12 - - Alicia:

Bevare mig vad trist. Men bra läge att brodera! ;)

Svar: Ja, jättetråkigt... Broderi i all sin ära, men November är vigt åt NaNoWriMo, tills jag känner mig färdig med den. ;) Dock med vissa pauser av annat kreativt :)
Beatrice Hallberg

#13 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Hoppas du mår bättre nu! :)

Svar: Tack! Och ja, jag är helt klart nästan frisk nu! :)
Beatrice Hallberg

#14 - - Sandra Lundin:

Hur går det egentligen, blir du frisk? Kram!

Svar: Ja, jag mår mycket bättre nu, men jag är fortfarande himla trött. Önskar att jag hade något att uppdatera med, men det ekar tomt på idé-fronten för stunden. det blir väl någon sorts kombinerad kortare paus nu också antar jag. Men snart är jag tillbaka igen. Kram!
Beatrice Hallberg

#15 - - emiza:

hoppas du ´blir bättre nu :)

Svar: Tack, och det är jag redan. :)
Beatrice Hallberg

#16 - - Sara:

Usch så tråkigt att vara sjuk, hoppas du mår bättre snart :)

Svar: Ja, det gör jag faktiskt redan. Imorgon är det dags att göra saker igen!
Beatrice Hallberg

#17 - - MATILDA:

Vad jobbigt, krya på dig!!

Svar: Ja, men nu mår jag tack och lov bättre igen!
Beatrice Hallberg

#18 - - Jessica:

Fast alltså att läsa harry potter och dricka julmust är inte fy skam! Krya järnet!

Svar: Nej, det är det ju inte! Och nu är jag frisk, så nu startar bloggen upp igen! :)
Beatrice Hallberg

#19 - - Cornelia:

Får man låna bilden på texten om Köpenhamn? Bor nämligen där och tyckte om den direkt! Var är den föresten ifrån ?

Svar: Förlåt för en dum fråga, men vilken menar du? Känns som att du råkat kommentera på fel inlägg, men dubbelkollar först. Kram!
Beatrice Hallberg

Till top