Bokcirkel

Böcker / Bokcirkeln / Permalink / 5
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är ju med i en liten bokcirkel numera, som vi fick ihop genom Sandras brevväns-inlägg! Vi har träffats tre gånger nu (senaste gången i tisdags kväll), och läser boken på bilderna, Steglitsan av Donna Tartt.
Det är verkligen superroligt att få vara med i den här lilla gruppen och läsa och diskutera och fika tillsammans. Vi är halvvägs genom boken nu, och jag måste säga att trots att jag tyckte den var ganska seg i början, så har den kommit igång nu och är verkligen spännande! Så ett lästips, helt enkelt.
#1 - - Louise - vitmossa:

Vad mysigt med bokcirkel!

Svar: Ja, det är supermysigt! Så himla kul att träffa andra som gillar att läsa och som är ganska lika en själv.
Beatrice Hallberg

#2 - - Sandra Leone:

Åh vad roligt och vilken supermysig grej.

Svar: Ja, jag gillar det verkligen. Det har blivit en sån mysig liten grupp också!
Beatrice Hallberg

#3 - - Amanda:

Åh, ville bara säga att du har en himla mysig blogg!

Svar: Åh, men tack! Vad glad jag blir!
Beatrice Hallberg

#4 - - Fredrikapåvinden:

Men åh vad mysigt med bokcirkel!

Svar: Ja, det är supermysigt verkligen! Och kul att ha fler att diskutera böcker med. :)
Beatrice Hallberg

#5 - - Sandra:

Roligt att du började gilla den! Och så fuskigt att ni hade nytta av hennes inlägg, där jag bor finns verkligen ingen som vill dra ihop saker som en bokcirkel!

Svar: Ja, den blir bara bättre faktiskt! Och jo, det är ju synd att de flesta som läser är centrerade till Sthlm/Gbg/Malmö/Skåne-området, eller att i alla fall en stor mängd av de svenska läsarna finns där, och att resten sen är utspridda lite trist över stora delar av landet... Men det kanske finns andra i din stad som vill starta bokcirkel? :)
Beatrice Hallberg

Till top