Gudrun Sjödén - 40 år av inspiration

Resor & Utflykter / Lund / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är mina bilder från den fantastiska utställningen om Gudrun Sjödén som finns på Kulturen i Lund nu. Den håller på tills Mars nästa år, och jag tycker verkligen ni ska se den om ni är i eller i närheten av Lund! Är ni under 19 går ni dessutom in gratis, och det är ju väldigt värt!
 
Jag valde att mest ta detalj-bilder idag, för jag vill ärligt talat inte spoila utställningen. Det finns en hel del mer än det här, men det är fortfarande bara två rum. Jag ska tillbaka så snart jag kan, kanske i November, kanske efter årsskiftet, och då ska jag sitta ner och ta det lugnt och titta på filmerna, läsa om texterna, verkligen titta på plaggen och studera dem noggrannare.
 
Muséer är verkligen något jag tycker mycket om, och hade det inte varit för att jag är superpank hade jag antagligen spenderat mer tid på olika muséer. Lovar att utforska och lägga i min nya kategori - Utflykter!
#1 - - zeb:

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Hallberg

Till top