NaNoWriMo 2014

Tips & Guider / Permalink / 0
 
 
 
Förra året testade jag det här, alltså NaNoWriMo. Det står för National Novel Writing Month, och är en utmaning /tävling man gör mot sig själv eller för sig själv, för att börja skriva på en roman. Målet är att skriva minst 50 tusen ord under November, och förra året lyckades jag skriva nästan 33 tusen trots skolarbete.
 
I år är jag ju arbetslös och utan skola, så jag tänkte alltså verkligen göra det här i år. Planerar just nu för fullt för vad jag vill ska hända, vilka som ska vara med, hur de ser ut, var berättelsen utspelar sig och sånt där som är bra att veta innan man börjar.
 
Så nu tänkte jag såhär, är det någon annan som ska göra det här i år? Har ni ens hört talas om det förut? Det hade varit jätteroligt att kanske träffas några stycken och skriva någon gång!
 
(Bilderna ovan är enbart för inspiration. Och alla källor hittar ni på min Pinterest.)
Till top