September genom Instagram

Instagram / Permalink / 3
 
1. Fick hem prov på produkter från Lush och var superglad! + fick choklad av Eric! 2. Lagade hel kyckling i ugn och var superstolt över resultatet. 3. Åt pasta en hel vecka, mest mest pesto i allt hela tiden. 4. Peppade inför valet och hoppades på ny regering med F! med, men så blev det ju inte.
 
 
1. Åkte till Falkenberg, hjälpte till att rensa ut Erics morföräldrars sommarstuga och åkte till tippen. 2. Röstade! 3. Gick på demo mot SD. 4. Fick hem bok till bokcirkeln! Ska berätta mer om den snart tror jag.
 
 
1. Gick på bio med Eric. Bästa grejen med gamla presentkort! 2. Städade hela lägenheten mycket noggrant. Tog bara två dagar. 3. Tog tåget hem till Falkenberg och saknade inte Malmö just den här helgen. 4. Var vid Sumpafallen med mamma.
 
Och sen var September slut. Vill man följa mig på Insta så hittar man mig på @beahallberg!
 
#1 - - Louise (Elin&Louise):

supermysig blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - ami:

Gillade dina bilder, måste gå och spana lite resten på insta :)

Svar: Åh, men tack så mycket!
Beatrice Hallberg

#3 - - Sandra:

Angående Steglitsan så tyckte jag som sagt att den var så himla seg ibland och jag tror verkligen att det där är en sån bok som man antingen älskar eller inte alls fastnar för. Fast jag vet i och för sig inte om jag tycker något av det där. Men men, hoppas du tar dig igenom den i alla fall!

Svar: Kan tänka mig att det faktiskt är så. När jag väl läser så är det liksom inget fel på den, men jag kan inte förmå mig själv att plocka upp den och fortsätta läsa liksom. Tror verkligen att jag klarar att läsa klart den, men det kan nog ta lite tid och pepp från bokcirkeln!
Beatrice Hallberg

Till top