Ett litet hej igen!

Malmö / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
Jag skrev ju om att vi gjort en liten grej för Monthly Makers, jag och Agnes. Och det är så mycket som en intervju! Mer än så säger jag inte nu, men lovar igen att visa framåt maj när det kommer ut!
Agnes bor så himla fint, även om det var ommöblerat för fotografering just när jag var där. Så himla många fina detaljer, och det märks att hon har öga för det! Det är ännu snyggare än på bilderna, heh.
 
Annars då? Jo, men påsken var fin! Det kommer bilder, såklart. Jag och mamma ska snart ut en sväng och förhoppningsvis kommer vi hem med ett par nya skor åt mig. Senare ikväll åker vi hem, och det blir både skönt och tråkigt. När man är här i lilla staden saknar man den ofta, men Malmö är ju hemma nu.
 
Och nu kommer jag ju igång igen! Har saknat att blogga ordentligt, det är mycket roligare att gå igenom sina tankar och minnen när man lagt upp dem såhär!
#1 - - Alicia:

Så himla nyfiken! Och det ser underbart ut här. Stämningsfulla bilder :)

Svar: Ja, jag också! Känns som att det blev bra, lite olika vinklar osv, tror det blir fint! Och tack :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Sandra Lundin:

Ska verkligen bli spännande att se resultatet av det här :D

Svar: Ja, verkligen!! :D Ser fram emot både intervju och att se mig själv på bild - som jag ju inte brukar föredra, haha!
Beatrice Hallberg

Till top