Talk to me

Blogg / Permalink / 1
 
Jag har tittat lite på statistiken, och den ligger rätt stilla, men jag har märkt på Bloglovin att jag tappat en del följare de senaste dagarna. Så nu undrar jag vad detta kan bero på. Inte för att de personer som avföljt kommer läsa och svara, och inte för att det är hela världen, men jag vill ju såklart behålla er fantastiska personer som är kvar här!
 
Så om ni bara skulle kunna svara på följande frågor, i en liten kommentar, hade det varit otroligt uppskattat och välbehövligt!
 
1. Vad vill du se mer av här på bloggen?
2. Finns det något du vill se mindre av här?
3. Vilken kategori är din favorit här?
4. Finns det något jag gjorde förr som jag borde ta upp igen?
5. Har du några andra tankar på hur jag skulle kunna förbättra något här på bloggen?
 
Tackar allra ödmjukast på förhand! Även om det mest är för mig själv, så är det ju alltid trevligt om ens följare trivs här inne med mig!
#1 - - Anonym:

jag älskar när du lägger upp bilder!!

Svar: Fler bilder it is then!
Beatrice Hallberg

Till top