Tre bra saker just nu

Tips & Guider / Permalink / 4
 
Det är glassväder i Malmö, och man kan gå utan jacka i skuggan och nästan svettas! Här bjuds även på en ovanlig bild i form av mig som motiv! Tänkte att jag kanske får jobba lite på det där med att synas i bild? Lär upp pojkvännen lite as we speak och tänker att i alla fall en eller ett par bilder per utflykt eller aktivitet får det ju ändå lov att vara, även på mig!
 
 
Monthly Makers tema för April är nu uppe hos Elsa, och jag är både nyfiken och peppad på att se vad alla hittar på med månadens tema! Själv tänker jag spendera morgondagen med lite pysslande för att se vad jag får fram!
 
 
Jag har skaffat ny mobil! Efter tre år är det äntligen en som verkligen har en bra kamera, = bättre instagram-bilder! Så nu rekomenderar jag verkligen att ni följer på instagram, om ni inte gjort det innan. Där läggs inte alls upp samma saker som här nämligen, utan andra delar av mitt liv. Länk här, eller till höger i spalten. ->
#1 - - Momna:

Åh hittade precis hit från fb, sååå fina bilder Bea!! & tycker att du helt klart borde lägga upp mer bilder på dig själv också, du är ju jättesöt på bilden häruppe, hoppas allt är bra med dig!

Svar: Åh, men tack fina fina du! Hatar visserligen att vara med på bild, men kan väl jobba på det, hehe. Allt bra med mig, hoppas du mår fint också!
Beatrice Hallberg

#2 - - Frida Vega S:

Åh fina Nike skor!!!

Svar: Åh, tack!! Älskar dem så himla himla mycket!
Beatrice Hallberg

#3 - - ALicia:

SÅ söt glassbild!

Svar: Tack!!
Beatrice Hallberg

#4 - - Alicia:

Haha jag försöker också bli bättre på att vara med på bild men alltså det är sååå jobbigt #obekvämast. I alla fall, underbart foto av dig! GLASS <3

Svar: Haha, know the feeling, fick välja den *minst obekväma* bilden av typ... 9-10 stycken kanske, och då hade jag gärna tagit fler om det inte varit ute på stan, hehe... Men tack! Och JA!<3
Beatrice Hallberg

Till top