Några Kvadrater Från Sommaren

Instagram / Permalink / 2
Såhär när sommaren börjar närma sig sitt slut tänkte jag att vi kan titta tillbaka på sommaren genom mobilen. Jag tar en hel del kort med den, och lägger ut en del på Instagram (@beahallberg), men här är lite blandat som inte finns där också.
 
 
Sommaren började med trummor och studenter som vandrade ner för gatan. Sen blev det fler studenter och skumpa. Vi vaktade en finfin liten hund, och så var det Pride i Falkenberg!
 
 
Jag och mamma cyklade 1,5 mil. Sen var jag med Erics familj på Liseberg och det blev midsommar! Men mest läste jag böcker i solen i deras trädgård.
 
 
Jag ramlade på Liseberg och fotade mitt blåmärke på knät. Sen var jag i Malmö och handlade på torget. Åt en god tortillapizza, och fick en fin, ärvd cykel att ha i Falkenberg!
 
 
Jag njöt en hel del av att vara hemma i Falkenberg igen, främst med all havsluft. Jag läste lite mer på balkongen, och så tog jag flera kvällsdopp med mamma. Sen åkte jag buss (mycket) och tog kort en dag när det regnade.
 
 
Vi plockade jordgubbar och gjorde saft och sylt, och sen vågade jag mig på att smygfota en buffert-gång inne på jobbet. Det där är en av nästan 40 stycken fyllda med kläder - bara på damavdelningen. Sen åt jag en hel del glass, och den här bilden hamnade i tidningen! Efter det skaffade jag mig två par nya glasögon, och kan officiellt se igen! (Ska visa er snart tänkte jag)
 
 
Jag och Kajsa åt på Burger Inn efter jobbet en lördag. Sen blev jag sjuk och la inte upp något och fotade inte med mobilen alls förrän vi åkte på konstutställning i Vessigebro. Eric kom hem och vi blev bjudna på Caesarsallad av hans föräldrar i en mysig uteserverings-trädgård. Och så läste jag Narnia och gömde mig från solen.
 
 
Sen åkte vi till Göteborg, jag och mamma och pappa. För mamma har ju fyllt 50! Vi var på Universeum och sen åt vi gott på fin-restaurang på Linnégatan. Rustik heter den, och rekommenderas starkt! Sist, men inte minst, så tog jag bilden längst till höger en morgon när jag var på väg till jobbet. Förstår knappt hur fina färger det kan vara ibland. Men så är det att vakna 5 på morgnen!
 
Nu vill jag veta vad ni haft för er i sommar, har ni något liknande inlägg? Kommentera en länk så kikar jag in! Jag uppskattar så otroligt mycket när ni berättar om vad ni själva gjort, det gör mig glad att ni tar er den tiden.
#1 - - Mikaela:

Ser ju ut som en riktigt fin sommar trots mycket jobb! :) Jag ska nog ta och göra ett sånt här inlägg! Fast med andra bilder än instagram-bilder för det har det inte blivit så mycket av. Fast det kommer typ mest vara bilder på läskiga djur från mitt jobb haha.

Svar: Ja, alltså, helt okej faktiskt! Det är säkert mycket tack vare varma kvällar och så :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Rebecca Wahl:

ååh nu ska jag följa dig!!!

Svar: <3
Beatrice Hallberg

Till top