Christmas Wish List 2015

Jag & Vi / Permalink / 5
Nu när det officiellt är första december tycker jag att det är dags att avslöja årets önskelista minsann! I vanliga fall är jag den typen som planerar och funderar i flera månader på vad jag vill ha, men den här julen började jag faktiskt väldigt sent - till mina föräldrars förtret, haha. Det blir en jul där jag hoppas på praktiska saker, snarare än saker som jag inte vet om jag kommer använda någonsin igen, som jag tyvärr önskat mig då och då förr om åren.
 
 
 
 
Och det där är stort, som smått, vad jag önskar mig i jul! Mycket är sånt vi känner att vi inte har, som ett strykjärn och en strykbräda, eller djupa tallrikar i samma fina mönster som våra större tallrikar. Annat är mer för min egen glädjes skull, som tygkassen, tidningsprenumerationen eller Body Shop-grejerna.
 
Vad står högst upp på era önskelistor? Jag är otroligt nyfiken på vad andra kan vilja få/behöva i år!
#1 - - Mikaela:

Det där spelet har jag köpt till både min syster och Emanuels syster som de ska få i julklapp! Tygväskan var snygg också, och passar så bra in på mig haha. Jag har gjort en hel pinterestboard med saker jag skulle vilja ha när jag hade tråkigt, som jag tänker kan återanvändas till födelsedagar osv haha!

Svar: Kul! Jag hoppas att jag får det och att det är så roligt som jag tror!? Tygkassen var det faktiskt Elsa som tipsade om när jag var där, haha. Men den passar nog de flesta av oss i MM-gänget!? ;) Åh, min pinterestboard där jag samlar sånt är... överfull och rätt utdaterad numera... Men jag har såklart också en sån ;)
Beatrice Hallberg

#2 - - Sandra:

Vad roligt att få se din önskelista! Jag har faktiskt också gjort en som jag får ta och slänga upp snart :)

Svar: Ja, men gör det! (Eller har jag missat den nu i dagarna?) Önskelistor tycker jag alltid är så roliga att titta på! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Stine Friis:

Jeg har ønsket meg pene skjorter – for jeg skal snart ha praksis og vil gjerne ha litt finere klær enn HM til 149. Hehe. Veldig fint kost og brett i lista di! Vi trenger det sårt, men syns alle er så kjipe :( Den der derimot er jo faktisk pen :D

#4 - - Klara Amanda:

Ååh, pläden!! Jag önskar mig mest böcker och sånt som går att äta :)

Svar: Ja, den är otrolig! Har redan en, från förra julen, men en till hade inte suttit fel. De är galet mjuka också! :)
Beatrice Hallberg

#5 - - Amanda:

Jag skulle allra helst vilja ha en ny systemkamera, men det kommer jag inte få, haha. Annars önskar jag mig stringhylla, odlingskruka, böcker, presentkort mm.

Svar: Åh, en ny systemkamera... Får man drömma så får man!? Men en stringhylla hade jag inte heller sagt nej till! :)
Beatrice Hallberg

Till top