Ett hej

Blogg / Permalink / 1
Det blev en mindre paus från bloggen, av olika anledningar. Dels för att jag var hemma, men att hemfärden spenderades utan att fota en massa. Faktum är att jag den här gången inte använde kameran alls. Tyvärr fick man inte fota utställningarna på muséet heller (pga mönsterskyddade plagg, bl.a.), så inte ens den utflykten genererade några bilder. Dels för att jag kännt en hel del press och ångest den senaste veckan, och därför har fått prioritera annat för att inte bryta ihop totalt.
 
Dock hade jag inspirerats en del av Sandra Beijer, som la upp ett inlägg där hon tagit kort på gamla kort, och visade upp en del av sitt liv i det formatet. Lite samma sak är jag inne på, och ni får en sneak peak här. Resten kommer någon gång under helgen, när jag hunnit fila på texter och valt ut vilka bilder jag vill visa. Det här handlar om perioden -94 till -00, på ett ungefär, och det är alltså bilder på mig som bebis och upp tills jag är 6 år gammal. Om inte annat, så var det superkul att titta igenom alla gamla album igen, hehe.
 
 
På båda bilderna här är jag runt 3 år gammal, och de andra två är, som ni kanske räknat ut, mina föräldrar. Åh, det ljuva nittiotalet! Det utlovas även fantastiska kläd-kreationer, äkta bildkvalitét, samt en hel del nostalgi. Stay tuned!
#1 - - ISA:

hihi är man creepy om man erkänner att man spanat in här ofta!? välkommen tillbaka ;)

Svar: Haha, nej, det tar jag som en komplimang! Tack så mycket :)
Beatrice Hallberg

Till top