Lite förändring

Blogg / Permalink / 4
Jag vet inte om ni har märkt det, men jag har ändrat lite grejer här inne på lilla bloggen! Bland annat har jag knåpat ihop en ny header, som jag personligen trivs med otroligt bra. Dessutom är det lite fler grejer till höger i menyn, bland annat en Om Mig-knapp för att enkelt hitta en liten presentation om mig, samt knappar till sociala medier och annat sånt där bra! Bland annat kan man hitta min twitter och min instagram där. De små knapparna kommer för övrigt från Sannas Rumoch ligger bland hennes gratisdesigner!
 
 
(den gamla headern)
 

Annars då? Jo, problemet från i veckan löste sig med hjälp av blogg.se's support. Jag gjorde dessutom om det inlägget till ett där jag förklarade vad jag kunde göra för att lösa det. Förhoppningsvis hjälper det någon annan också!
 
Vad tycker ni? Ser det bra ut? Finns det något ni känner fattas? Berätta gärna, och det är fritt fram att önska saker som ni känner behövs uppdateras!
#1 - - Jess:

Tjusigt, känns ljust och fräscht! Det enda som stör mitt öga något är att headern inte är lika bred som innehållet, men det är nog en smaksak vad man tycker :)

Svar: Tack! Håller nog faktiskt med, ska testa en grej till, helt enkelt! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Mikaela:

Superfint! Och vårigt! :D

Svar: Ah, men tack så mycket! :D
Beatrice Hallberg

#3 - - Anna Grape:

Ja men vad bra att det löste sig! :)

Svar: Ja, verkligen! :) Men som du sa, det var inget fel på koden, utan bara i ett inlägg som sabbade allt! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Jessica:

Snyggt det blev!

Svar: Åh, tack! Mycket har jag kunnat ändra enbart tack vare den lilla kod-hjälpen jag fick av dig, så jag tackar helt enkelt för det! :D
Beatrice Hallberg

Till top