Sånt man gör

Malmö / Permalink / 4
 
 
 
 
Dricker Lemon Macaroon-te och äter clementiner med blad på framför Downton Abbey på datorn.
 
 
Blir bjuden på frukost-scones en lördagsmorgon. Tar kort på slabbet på diskbänken efteråt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Knyter knutar på ena halvan av filten för att fransarna inte ska fransa upp sig mer.
 
Nu peppar jag och letar upp ett roligt projekt till pappers-temat i Monthly Makers, förbereder mig inför skolstarten om lite drygt en vecka, och lagar mat ur mina nya kokböcker!
Vad har ni gjort det senaste? Har ni börjat skola eller jobb, eller är ni fortfarande lediga?
#1 - - Madson:

Jag har börjat skolan, och är redan efter i skolarbetet >.< Men himla mysiga bilder du tar!

Svar: Åh, jobbigt. Men kämpa på, till slut går det nog! Annars får man kanske prioritera det viktigaste? Och tack så jättemycket!
Beatrice Hallberg

#2 - - Ninni - Vimsiga mamman:

Tjusiga bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - AgnesBlixa:

Detta var min sista lov dag. Jag och en kompis gick en second hand runda och fikade det var mysigt. Vilken fin ide att fotografera slasket från sconesen oftast väljer en att fotografera det "vackra" nybakade sconesen men detta var mer levande. :)

Svar: Låter som en helt fantastisk sista dag på lovet! Och tack, det var en snabb idé jag fick bara, när det låg så estetiskt snyggt på diskbänken, haha. :)
Beatrice Hallberg

#4 - - ACIRES - Fotograf i Skåne:

Åhh var kommer den supersnygga muggen ifrån?

Svar: Den är faktiskt från IKEA!
Beatrice Hallberg

Till top