Tips: Catching Up! + Monthly Makers

Monthly Makers / Permalink / 4
Ja, men jag lovade ju igår att jag skulle lägga upp lite updates på vad som hänt på senaste tiden, och det hade jag tänkt göra! Vi börjar med en omgång med länkar till personer och platser och roliga saker som hänt de senaste veckorna som inte hamnat här än!
 
 
Jag hintade ju redan i början av April om att jag varit hos Agnes och det var alltså för det här! Vi fotades å Monthly Makers vägnar för tidningen Hemma i HSB! Själv har jag inte fått hem den här, utan ska hämta upp ett ex hos Agnes nästa vecka, så bilden kommer från fellow MM-are Jessica! Man kan läsa hela artikeln på nätet här.
 
 
Jessica har satt ihop månadens samlingsinlägg för Monthly Makers! Temat för Maj var ju som (förhoppningsvis, om inte kolla här) bekant Magi, och den här månaden var det definitivt en hel del magiska bidrag.
 
 
Den här månaden är det dessutom önsketema i Monthly Makers! Nu är jag lite sent ute, men först kunde man önska teman på vår Facebooksida, men nu kan man rösta mellan de teman som önskats här. Sen kommer resultatet ut på Sandras blogg den 10e juni!
 
 
Sen tänkte jag berätta det kanske största som hänt sen jag startade den här bloggen: Jag ska hålla i en Workshop! I höst kommer Dunkers Kulturhus ha kreativa workshops under sitt projekt RumEtt, varannan lördag. Ni hittar evenemanget här, och min lördag är den 17 oktober! Det är anmälan i förtid som gäller, tänkte bara hinta om det redan nu.
 
Och sen var det nog inget mer tror jag! Förutom att jag om några timmar är på arbetsintervju, och att jag åker till Ängelholm (i bil) för att fira nationaldagen imorgon. Det är inget jag brukar göra, alls, men blir man inbjuden så blir man!
 
Självklart så kommer det upp inlägg när jag inte är här hela tiden, för nu är jag igång igen! Jag har saknat den här delen av internet så himla mycket den senaste veckan, men det var helt klart rätt val att ta en liten paus. Men nu hörs vi imorgon igen!
#1 - - Mikaela:

Gud vad roligt med workshopen!!! :D Det andra med men de visste jag redan om :)

Svar: Ja, verkligen!! Är superpeppad! :D
Beatrice Hallberg

#2 - - Stina - Tillvaron.se:

Så himla kul med artikeln alltså och lycka till på intervjun! :D

Svar: Ja, men eller hur! Och tack, det måste gått bra, för jag fick jobbet! :D
Beatrice Hallberg

#3 - - Jennifer:

Hej!
Receptet du frågade efter är uppe på min blogg nu, smaklig måltid!

Svar: Tack, ska in och kika igen! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Sandra Lundin:

Så roligt med din workshop! Såg att Agnes också skulle ha en efter oss. Hängde såå mycket på rumett när jag gick i gymnasiet så det känns riktigt kul att få vara tillbaka där :D

Svar: Ja, verkligen! Är så himla himla peppad! Haha, så roligt att de valt ut oss också. Har aldrig varit där, men det ska bli kul att se hur det ser ut! Vi har liksom inget sånt i lilla Falkenberg! :D
Beatrice Hallberg

Till top