Ett litet bokpaket + Youtube-kanal

Tips & Guider / Permalink / 2
 
Jaha, så jag har blivit med Youtube-kanal. Den är just nu under uppbyggnad, men jag har faktiskt laddat upp en liten video! Den här ni ser ovan, alltså. Jag fick hem det här paketet för kanske en vecka sen, men det tog lite tid att klippa i iMovie osv, eftersom jag inte lärt mig programmet riktigt än. Men nu så!

Har inte vågat mig på det där med musik, men är det någon som kan tipsa om bra sidor med Royalty free musik så är jag evigt tacksam! Eller bara musik som i allmänhet går att använda, för det där är tydligen himla känsligt, framförallt på Vimeo.
 
Så, om ni vill följa den här lilla Youtube-kanalen, som inom snar framtid (efter tentor, högskoleprov och begravningar, samt påsklov) kommer innehålla lite vardags-klipp, DIY-videos och annat kul, så hittar ni den här!
#1 - - Mikaela:

Åh vad kul, jag är också i tankarna på att börja göra filmer, men jag hoppas bara att jag får ett stativ i födelsedagspresent på tisdag så att det kan bli verklighet :P

Svar: Ja, men det är superkul! Fick hem mitt stativ efter många om och men för en vecka sen, så nu får vi se hur det går! Har några idéer på g i alla fall, men trivs inte så bra framför kameran, så eh, ja, inget mig liksom, haha. :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Klara:

Åh lycko dig, den där boken verkar så himla trevlig!

Svar: Tack! Ja, den är verkligen superbra! Har redan testat ett par recept och testar ett till i morgon!
Beatrice Hallberg

Till top