Ett till återbruk

DIY & Skapande / Permalink / 3
 
 
Efter Monthly Makers fembruari-tema Återbruk, så fick jag en kick och började återbruka mer och mer. Jag letade fram alla mina loppisfyndade broderigarner och började använda dem, köpte gamla gardiner att brodera i och fick så många nya idéer!
 
En av de där idéerna är det på bilden. Nämligen två tavlor gjorda av canvastavlor och en plastpåse. Plastpåsen följde med garner min mamma köpte åt mig, och jag kände direkt att jag ville spara på mönstret. Och nu sitter de på väggen! Vill ni veta exakt hur jag gjort dem, så finns det en beskrivning på det här.
 
Har ni gjort något för Monthly Makers än? I morgon presenteras alla bidragen hos Annica, och om en vecka släpps nästa tema! Undrar ni vad detta är? Då kan ni klicka på den svarta ikonen till höger. Ni kan även titta in på vår Facebooksida!
#1 - - Stina - Tillvaron.se:

Så fina de blev! Såg när jag klickade in på din andra blogg att garnerna kom från Sandnes, min kusin som bor i Norge jobbar där med att ta fram mönster till stickningar och så, kul att se det i en annan kontext sådär, haha!

Svar: Åh, men tack! Ja, men precis! Gud så roligt, det måste ju verkligen vara en underbart jobb!?
Beatrice Hallberg

#2 - - Hedvig:

men åh vad du är duktig!! blir så inspirerad av allt pyssel!

Svar: Åh, men tack! Jag som tycker jag ligger i underkant med resten av bloggvärlden typ, hehe. Glad jag blir!!
Beatrice Hallberg

#3 - - Cornelia:

Vackra detaljer :)

Svar: Tack! :)
Beatrice Hallberg

Till top