Nejlikor

Hemma / Permalink / 3
 
Igår mådde jag inte bra och stannade hemma från skolan (får ta igen i böckerna hemma, det var tydligen inte så farligt svåra grejer den här gången). Men efter lunch kände jag att jag i alla fall kunde ta på mig jacka och skor och gå ut till torget för lite frisk luft och solsken. Jag hittade buketter med nejlikor (underskattad blomma!) för 25 kr stycket, och köpte med mig två! Nu står de i en vas på nattduksbordet, och det blev genast mer hemtrevligt! (Och mer som i ett magasin, om man räknar bort det faktum att även om jag städar är det stökigt)
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Jessica:

Så himla fint med nejlikor, verkligen underskattade blommor. Önskar jag kunde vara bättre på att köpa hem blommor. Det piffar ju verkligen upp ens hem!

Svar: Ja, men eller hur!? Och att köpa hem blommor är jag egentligen också dålig på, förutom just på våren när det är så många som säljer fina tulpaner och sådär!
Beatrice Hallberg

#3 - - Christin:

Ja! Mer blommor åt folket! Det gör så himla mkt för sinnet :)

Svar: Ja, men visst gör det! Bästa grejen att ha råd med! :)
Beatrice Hallberg

Till top